Username:

Password:

 
   
   
  







home choirs songs social marketplace search FAQ submit info

 



Participants

We do not have a list of groups that attended this event on this day.
 Show Choir Community > Events > 2005 > Bonita Vista Fantasy Festival 2005


Event Info


January 22nd, 2005

Venue Info

Bonita Vista High School
751 Otay Lakes Rd.
Chula Vista, CA 91913

Phone: (619) 216-5000

Event Details

No. of Attending Choirs:

  7 Mixed Groups
  6 Womens Groups
  1 Mens Groups
  1 Middle School Groups

This is a non-competitive event.

Ticket Prices: Unknown

Map



Bonita Vista Fantasy Festival 2005









Awards
Photos
TBA
Live Stream
Event Site


  Members Who Attended This Event

No members signed up for this event.

78 comments • Sort by

1 2 3 4 Next

T

TinaBina on Jan 27, 2005, 6:53 AM
Post #78
 
QUOTE(kaffyland @ Jan 26 2005, 04:25 PM)
  Fantasy Festival was taken over by storm from two amazing groups...Celebration! and Bonita Vista Music Machine went on stage and stole the crowds applause. The roar was awesome! Fantasy Festival came alive!!!
[snapback]301214[/snapback]



LOL! you're not supposed to call your own group amazing! Silly...


B

bearthinesoulfire on Jan 27, 2005, 12:32 AM
Post #77
 
Celebration! rocked my socks off soooo much! and bobbi's dance workshop was soo fun! Matt Winter and Robert are AWESOME dancers...

matt.... *ponders* teeheehee....

im excited i get to see you wonderful bunch again on friday!!!


C

croutonz on Jan 27, 2005, 12:30 AM
Post #76
 
aww.. Congratulations! i bet YOu LOved it...

K

kaffyland on Jan 27, 2005, 12:25 AM
Post #75
 
Fantasy Festival was taken over by storm from two amazing groups...Celebration! and Bonita Vista Music Machine went on stage and stole the crowds applause. The roar was awesome! Fantasy Festival came alive!!!



yacobkalani on Jan 26, 2005, 4:15 AM
Post #74
 
i love tommy... yay!

B

bearthinesoulfire on Jan 26, 2005, 12:02 AM
Post #73
 
have fun... im not taking part in any rivalry.

P

Pablo Siqueiros on Jan 25, 2005, 11:51 PM
Post #72
 
haha nice tommy..



on Jan 25, 2005, 10:19 PM
Post #71
 
you are a whiney little girl.

rivalry started.


B

bearthinesoulfire on Jan 25, 2005, 1:05 AM
Post #70
 
eh...

i nunno i was just guessing pablo due to the sports rivalry thing... [its mentioned in every bulletin that we have over at eastlake "oh they'll be competing against bonita..." blah blah blah...] yeah.. sorry about that pablo!!!

and juan.. rivalries frankly suck... it puts people against each other...which could kill the fun.


J

JuanCastaneda on Jan 24, 2005, 6:30 AM
Post #69
 
rivalry..ey...somebody should start one..so that way like every competition everyone will be at the edge of their seats wondering which one will come out on top regardless of wether they come out in first or not..it would keep things interesting..

P

Pablo Siqueiros on Jan 24, 2005, 4:58 AM
Post #68
 
sorry i didnt mean to leave eastlake out of my rankings.. i edited my post a while ago so theyre in there..

on another note.. i didnt know there was an eastlake/bonita rivalry in show choir.. i know theres one in football.. but thats it.. and if there was.. i graduated so i wouldnt really care..

so theres no eastlake discrimination.. i just forgot about it at the moment i wrote it..


B

bearthinesoulfire on Jan 24, 2005, 2:38 AM
Post #67
 
Junn, celebration! was amazing !!!!

Jacob, sorry for the irritated-ness.. im just like.. i onno... tired of eastlake discrimination.

But yeah.. everyone was good at something.

Ramona made me crack up.

I could sing along to Machine's songs. that is a huge plus.

Celebration! was great... Junn, IM me and i'll tell you all about it.

the workshops were fun. especially bobbi's!! Dancing with guys from Celebration! rocks!




yacobkalani on Jan 24, 2005, 2:05 AM
Post #66
 
QUOTE(bearthinesoulfire @ Jan 23 2005, 04:19 PM)
yeah... seriously... they weren't bad... my group wasn't bad...

or is it bias?

or is it due to te whole eastlake/bonita rivalry?

cuz if it its.. that's dumb.
[snapback]299576[/snapback]


im pretty sure pablo didnt mean to leave eastlake out on purpose, and no it wasnt from SoCal(which im still getting over, but still no hard feelings) we all got past it, or atleast the majority of us. anyways pablo was pretty frank with his critiquing and i totally concur with him on the comments he made towards each group( thanks pablo for the consructive critisism) everyone did really well, especially eastlake and carlsbad in comparison to last year. excellent job everyone, and good luck in future competitions.... until we meet again!


B

bearthinesoulfire on Jan 24, 2005, 12:19 AM
Post #65
 
yeah... seriously... they weren't bad... my group wasn't bad...

or is it bias?

or is it due to te whole eastlake/bonita rivalry?

cuz if it its.. that's dumb.


T

TinaBina on Jan 23, 2005, 3:56 PM
Post #64
 
QUOTE(THEmusicmachineBASS @ Jan 22 2005, 10:25 PM)
if it was a competition it wouldve gone
1st - Celebration (Music and Show)
2nd - BV
3rd - Carlsbad
4th - Oceanside
5th - Madison
6th - Ramona
[snapback]299191[/snapback]



what about eastlake? " border="0" alt="blink.gif" />


5

5AZNsNCounting on Jan 23, 2005, 6:31 AM
Post #63
 
What were the sets of the choirs? Or is that still guarded? I really want to know Celebration's set!

P

Pablo Siqueiros on Jan 23, 2005, 6:25 AM (Edited by Pablo Siqueiros)
Post #62
 
fantasy was cool.. celebration was really good.. eidelweis was incredible.. amazing vocals.. they seemed to die a bit during the dance numbers but great overall effect.. youre always very intense and trini has really set his own style when it comes to choreography.. which i like.. closer needs a lot of cleaning.. both vocally and choreography-wise but im sure by showstoppers it will be amazing..
carlsbad.. good good.. i totally recognized damon brown's choreography.. lol.. the opener lacks in energy but its very classy.. a cappella sounded really good.. then that one closing medley was kinda akward in those outfits lol im sure itll be cooler with the costume change there.. again.. the vocals kinda die when you dance..
BV.. you guys were good.. i was expecting more personally cuz some people had been really hyping you guys up a lot.. good change in style of choreography.. i wouldnt necessarily call it midwest style.. but its cool nonetheless.. i thought "its my life" and "rent" were very similar visually.. the a cappella sounded good.. very good girl sound.. kinda boring song but you sang it very well.. and once again the vocals werent really there during the upbeat numbers.. but overall it was a cool change of style from last year..

if it was a competition it wouldve gone
1st - Celebration (Music and Show)
2nd - BV
3rd - Carlsbad
4th - Eastlake
5th - Oceanside
6th - Madison
7th - Ramona


P

Pablo Siqueiros on Jan 22, 2005, 5:12 AM (Edited by Pablo Siqueiros)
Post #61
 
good luck to everyone tomorrow! ill be there judging your every move



yacobkalani on Jan 21, 2005, 2:14 AM
Post #60
 
i can tell you all, fantasy WILL have additions to the whole concept of it within 2 years so that the traditional groups will attend. however itss gonna take som tough debates for a new location and much more strict guidelines, however we(leadership) has gone over this issue and some great suggestions were taken into consideration for "in the future" (ronacher).......... this will hopefully happen soon

B

bearthinesoulfire on Jan 21, 2005, 2:10 AM
Post #59
 
im excited..

but eastlake has their workshops on friday...

who's gonna meet us over at the theater for our "host" type schtuff....



1 2 3 4 Next





Sponsored






©2002-2019 Show Choir Community. All Rights Reserved.